Bratislavský závod v Devínskej Novej Vsi bojoval s 15 závodmi značky Volkswagen.
“Zvyšovanie efektivity je jedným z hlavných pilierov stratégie zameranej na zvyšovanie konkurencieschopnosti Volkswagen Slovakia. Zisk ocenenia dokazuje, že naše nasadenie v predchádzajúcom roku sa vyplatilo a som presvedčený, že nám pomôže v boji o nové produkty,” povedal Oliver Grünberg, predseda predstavenstva a člen predstavenstva pre technickú oblasť vo Volkswagen Slovakia.
Hodnotené boli 4 oblasti: efektivita, kvalita, procesy a výmena skúseností a zlepšovacích návrhov s inými závodmi.
VW Slovakia aktuálne osem modelov piatich značiek z celého koncernu
V bratislavskom závode sme urobili všetko pre to, aby sme splnili ciele a mal tú najlepšiu východiskovú pozíciu pri rozhodovaní o pridelení nových produktov jednotlivým závodom. V minulom roku sme sa pustili do zvyšovania efektivity, a zároveň sa nám podarilo uzavrieť kolektívnu zmluvu, ktorou sme dokázali koncernu našu stabilitu,” zdôraznil Grünberg. Ako však dodal, “dôležitú rolu v tomto smere hrá aj atraktivita podnikateľského prostredia. Napriek intenzívnej snahe mnohých podnikateľských subjektov a konštruktívnym návrhom na zlepšenie podnikateľského prostredia zo strany zamestnávateľov, k pozitívnym rozhodnutiam doposiaľ neprišlo. Preto naďalej apelujeme, aby boli prijímané také rozhodnutia, ktoré pomôžu prekonať podnikom náročné časy”.
Zdroj: Tasr, Sme, VW
Foto: VW Slovensko