Pre modely série 35 sú charakteristické športové sedadlá s čalúnením z imitácie kože ARTICO a mikrovlákna DINAMICA. Spojenie športového dizajnu a precízne vypracovaných detailov vidno aj v prípade infotainmentu MBUX s troma štýlmi zobrazovania AMG Klasický, Šport a Superšport. Prostredníctvom interiérového asistenta možno bezdotykovo obsluhovať rôzne funkcie infotainmentu, pričom rozhranie spozná aj to či ho ovláda vodič alebo spolujazdec a podľa toho upraví ponuku ovládacích prvkov. Vodič si môže vybrať spomedzi piatich jazdných režimov AMG DYNAMIC SELECT Klzká vozovka, Komfort, Šport, Šport+ a Individuálny, čo mu umožňuje veľké rozpätie nastavenia charakteristiky vozidla od komfortnej až po dynamickú. V troch stupňoch si môže nastaviť aj adaptívne tlmenie AMG RIDE CONTROL.
O pohon vozidla sa stará nový preplňovaný benzínový štvorvalec s maximálnym výkonom 225 kW (306 k) a najvyšším krptiacim momentom 400 Nm spriahnutý s osvedčenou dvojspojkovou prevodovkou AMG SPEEDSHIFT DCT 7G a pohonom AMG Performance 4MATIC. Zabudovanej technike samozrejme zodpovedajú jazdné výkony. Na zrýchlenie z 0 na 100 km/h budete potrebovať iba 4,9 sekundy, maximálna rýchlosť je elektronicky limitivaná na obligátnych 250 km/h. O bezpečné zastavenie sa vpredu starajú 4-piestikové pevné jednodielne strmene a 350-milimetrové brzdové kotúče, vzadu 1-piestikové plávajúce strmene a 330-milimetrové brzdové kotúče.
Na želanie sa dodáva aj funkcia AMG TRACK PACE, ktorá zaznamenáva viac ako 80 špecifických údajov a porovnáva ich s referenčným časom. Niektoré zobrazovacie prvky sa pritom rozsvietia nazeleno alebo načerveno: vodič tak kútikom oka dokáže určiť či je jeho aktuálna jazda v porovnaní s najlepším časom rýchlejšia alebo pomalšia. Pre niektoré závodné okruhy je pritom k dispozícii aj možnosť virtuálneho navádzania po ideálnej línii.
Peter Lacena, foto: archív