Prvé oficiálne fotky posielajú potenciálnym klientom dve dôležité posolstvá. Prvým je to, že novinka bude nielen výborne jazdiacim, ale aj pekným autom s prehľadne a logicky usporiadaným pracoviskom vodiča, čo si v dnešnej dobe zaslúži pozornosť.
Druhým poslovom, ktoré je pre automobilku zjavne veľmi dôležité, je príchod elektrickej verzie auta. Corsa-e má s plne nabitým akumulátorom absolvovať 330 kilometrov (podľa podľa WLTP). Motor má maximálny výkon 100 kW (136 k) a najvyšší krútiaci moment 260 Nm. Pri použití rýchlonabíjacej stanice (50 kWh) nabijete akumutátor na 80 % kapacity za 30 minút. Vozidlo ponúkne tri režimy jazdy – Normal, Eco a Sport, ktoré umožnia majiteľovi jazdiť veľmi úsporne, no ak dostane chuť prevetrať ho v zákrutách, Corsa-e protestovať nebude.
Nová Corsa však prinesie nielen tri alternatívy pod prednú kapotu, ale aj moderné reflektory IntelliLux LED® Matrix a kopec modernej výbavy y pohľadu komfortu a bezpečnosti.
Peter Lacena, foto: archív