Základ špeciálu, postaveného na verzii F Sport, tvorí samozrejme bodykit. Auto dostalo nový predný spojler, efektné nástavce prahov a blatníkov, nové sú aj vonkajšie spätné zrkadlá, strešný spojler, športové koncovky výfuku, na zadnom nárazníku samozrejme nemôže chýbať difúzor. Všetky doplnky sú vo farbe karosérie, alebo v prevedení s čiernym povrchom. Okrem úprav karosérie auto dostalo aj nové 18-palcové kované hliníkové ráfiky a prepracovaný podvozok.
Model UX však na ulici vyniká už v štandardnej verzii. Pozornosť priťahujú úzke svetlomety ostrých tvarov, ochranné lišty blatníkov kolies a zadné svetlomety prepojené linkou zo 120 LED diód. Tuningové možnosti tohto jedinečného vozidla už predým vynikajúco ilustroval UX 250h upravený na objednávku Clarkom Ishiharom z autosalónu VIP Auto Salon Tuningowe, ktorý bol vystavený v auguste na Pebble Beach.
Zatiaľ iba v Japonsku
Rovnako ako v prípade nových modelov Lexusu ES a RC, sú tuningové časti vyvinuté spoločnosťou TRD Japan v súčasnosti k dispozícii žiaľ iba v Japonsku. Bodykit so športovými koncovkami výfuku stojí 626 000 jenov, čiže necelých 5 000 €, 18-palcové ráfiky znamenajú výdavok 382 000 jenov (okolo 3 000 €), za balík na zlepšenie stability treba zaplatiť 100 000 jenov, čo je necelých 800 €.
Peter Lacena, foto: archív