Za prvých šesť mesiacov roku 2018 si niektorý z modelov Hyundai z predajne odviezlo až 4 105 zákazníkov. Najpredávanejším modelovým radom bol kompaktný Hyundai i30 (1 598 kusov). Aj v prvom polroku 2018 slovenskí zákazníci siahali najmä po praktickom kombi (50 %), nasledoval kompaktný hatchback (35 %) a čoraz väčšej obľube sa teší aj i30 Fastback, ktorý za prvých šesť mesiacov tohto roka tvoril už 14 % predaja všetkých modelov rodiny i30. N-ku sa výrazne podarilo presadiť v segmente tzv. hothatchov s takmer 30 predanými kusmi. Veľmi úspešným bol prvý polrok aj pre model Tucson, pre ktorý za šesť mesiacov roka rozhodlo viac ako tisíc slovenských motoristov (presne 1 068). Do boja o pozíciu jedného z najobľúbenejších modelov kategórie SUV vstupuje Tucson v druhej polovici roka vo vynovenej verzii, ktorá prináša viacero vylepšení v oblasti techniky, dizajnu ako aj sériového a príplatkového vybavenia.
„Neustále stúpajúci záujem zákazníkov o vozidlá Hyundai nás teší. V druhej polovici roka ponúkneme najmodernejšiu paletu SUV vozidiel a už druhý sériový elektromobil v tele crossoveru Kona EV. Náš záväzok klientom ďalej zvyšovať kvalitu služieb v partnerskej sieti stále trvá,“ hovorí Robert Baumgartner, generálny riaditeľ Hyundai Motor Czech, org. zl. Slovakia.
Popri historicky najvyšších predajoch na Slovensku hlási Hyundai rekordné čísla aj v celoeurópskom meradle. Podľa Asociácie európskych konštruktérov vozidiel (ACEA) zaznamenal Hyundai Motor v Európe v prvom polroku 2018 až 291 052 nových registrácií, čo predstavuje medziročný nárast o 7,5 %. Najpredávanejším modelom Hyundai v Európe bol za prvých šesť mesiacov roku 2018 Tucson, nasledovaný modelmi i20, i10 a i30. Zaujímavosťou je, že až 90% modelov Hyundai je mladších ako dva roky. Vďaka tomu má Hyundai najmladšie produktové portfólio na trhu.
Peter Lacena, foto: archív