Nissan Navara prelomil počas dvoch rokov predaja hranicu 50 000 kusov a stal sa najobľúbenejším ázijským pick-upom na všetkých kľúčových trhoch v Európe.
Nissan Navara, medzinárodne obľúbený pick-up z roku 2016 sa od svojho uvedenia v Európe v novembri 2015 predal viac ako 50 000 krát. Jeho podiel na trhu v sektore vzrástol v rovnakom období od jedenástich na súčasných 17 percent – a to napriek konkurencii vysokej kvality.
Prírastok je konzistentný naprieč západnou Európou. V tomto roku je zatiaľ Navara pick-up najúspešnejší v Nemecku, Veľkej Británii a Švédsku. Zákazníci v týchto krajinách oceňujú najmä výkonnosť a prémiové funkcie. Ako robustný a všestranný predstaviteľ svojej triedy je Navara veľmi obľúbený model u profesionálov aj rekreačných športovcov.
Viac ako 80 percent nakupujúcich si vybrali model s výbavou N-Connectu. Avšak, bez ohľadu na výbavu ponúka Navara maximálne pohodlie, kvalitu a moderný dizajn – vlastnosti, ktoré Nissan priniesol prvýkrát do segmentu ľahkých úžitkových vozidiel (LCV) Juke, Qashqai a X-Trail. Technológie, ako napríklad monitor Around View pre 360-stupňovú všestrannú viditeľnosť a inteligentný asistenčný systém núdzovej brzdy, sú k dispozícii za príplatok.
„Bola to česť získať titul Medzinárodný Pick-up Award 2016. Porotcovia ocenili najmä mimoriadnu kombináciu výkonných a inteligentných technológií, ktoré vyniesli Navaru na vrchole svojej triedy,“ zdôraznil Christophe Longo, generálny manažér marketingu a plánovania produktov LCV v Nissan v Európe.
Dôvera Nissanu v kvalitu svojich ľahkých úžitkových vozidiel potvrdzuje vynikajúca päťročná záruka až do najazdených 160 000 (100.000 km pre Nissan e-NV200), ktorá je platná v celej Európe a môže byť prevedená na nových vlastníkov vozidiel.
Približne 2 000 kvalifikovaných predajcov ľahkých úžitkových vozidiel Nissanu v celej Európe pomáha pri výbere správneho vozidla. Výstavné miestnosti sú prvým miestom pre zákazníkov, ktorí hľadajú vozidlá pre svoje dopravné a prepravné služby a tu získajú všetky potrebné informácie o vhodných autách a pick-upoch. V budúcnosti sa sieť predajcov ešte rozšíri. Úžitkové vozidlá Nissanu sa tiež ideálne hodia na vybavenie v rôznych odvetviach – od karavanov a chladiarenských automobilov po nákladné vozidlá. Táto univerzálnosť je kľúčová pri rozhodnutí vybrať si auto značky Nissan, ktoré sú zastúpené v rôznych segmentoch trhu.
Nissan (šr)