NanoFlowcell® 48VOLT je v súčasnosti najľahší, najbezpečnejší, najkompatibilnejší a nákladovo najefektívnejší pohonný systém pre elektrické vozidlá.
NanoFlowcell® je ekologická a výhľadová alternatíva k technológii lítium-iónových batérií pohonu elektrického vozidla. Neprináša kompromisy v oblasti udržateľnosti životného prostredia.
QUANTiNO 48VOLT nastavil míľnik pre modernú elektrickú mobilitu v hustej mestskej premávke v meste Zurich. Tachometer elektrického športového vozidla ukázal prejdenú trasu 100 000 kilometrov.
Technológia nanoFlowcell®, prietoková jednotka s komplementárnym kvapalným bi-ION elektrolytom, technológia s najvyššou priepustnosťou a orientáciou na životné prostredie, dokazuje už takmer dva roky svoju konzistentnú výkonnosť, spoľahlivosť a jednoduchú údržbu. Záťažová skúška tiež dokázala výhody technológie prietokových článkov v porovnaní s lítium-iónovými batériami, ktoré sa v súčasnosti používajú v elektrických vozidlách – nie skúšobných laboratóriách v rovnomerne teplých a suchých priestoroch, ale vo vetre a daždi počas cestnej premávky v meste aj mimo mesta a na diaľniciach.
S hnacím systémom nanoFlowcell® 48VOLT v automobile QUANTiNO 48VOLT inžinieri z nanoFlowCell Holdings demonštrujú, že moderná elektrická mobilita nielenže prichádza ticho, ale môže tiež bez kompromisov realizovať požiadavky na environmentálnu kompatibilitu, udržateľnosť a praktickosť.
Po tom, čo inžinieri v spoločnosti nanoFlowcell Holdings uspeli na konci roka 2016 pri dosahovaní variabilného riadenia dodávania energie z prietokovej komory, dokázali sa zbaviť ťažkých a nákladných superkondenzátorov (supercaps), ktoré predtým slúžili ako vyrovnávacia pamäť pre energiu pohonu.
Svojou štíhlejšou architektúrou je nový pohonný systém nanoFlowcell 48VOLT nielen v súčasnosti najdynamickejším systémom pohonov pre elektrické vozidlá, ale aj v súčasnosti najbezpečnejším, najkompaktnejším, najvýkonnejším a najlacnejším elektrickým pohonom, aký teraz ponúka automobilový priemysel.
Výhody zariadenia nanoFlowcell 48VOLT pre nízke napätie v konkurenčnom porovnaní zostavil výskumný ústav IDTechEX vo svojej správe Power Electronics for Electric Vehicles 2017-2027.
„Dúfali sme, že nanoFlowcell® prejde 100 000 kilometrov bez toho, aby sa dostal do režimu údržby, ale keď sa to skutočne stalo, mali sme veľkú radosť z odolnosti nanoFlowcell®,“ povedal Nunzio LaVecchia, generálny riaditeľ spoločnosti nanoFlowcell Holdings. „Aktuálne testy potvrdzujú našu dôveru a je to úplná istota, že garantujeme 50 000 prevádzkových hodín na hardvéri nanoFlowcell®, čo zodpovedá teoretickej bežnej vzdialenosti v elektrickom automobile 2,5 milióna kilometrov.“
Systém nanoFlowcell 48VOLT vo vozidle QUANTiNO obsahuje teraz tri membrány, pozdĺž ktorých môže byť vedená kvapalina bi-ION, aby mohli navzájom reagovať. Nepretržitý výkon inštalovaného systému je 80 až 90 kW. Prostredníctvom transformátora DC/DC dodáva systém konštantný prívod ovládateľnej nízkonapäťovej energie priamo do elektromotora s výkonom 80 kW. To je dostatok výkonu na šprint modelu QUANTiNO 48VOLT z nuly na 100 km/h za približne päť sekúnd a dostatočná na dosiahnutie maximálnej rýchlosti 200 km/h.
Vlani v decembri spoločnosť QUANTiNO 48VOLT preukázala, čo je možné dosiahnuť s energiou nanoFlowcell®. Elektrické športové vozidlo potrebovalo iba 8:21 hodín na to, aby prešlo vzdialenosť 1 000 kilometrov, a nielen že udržiavalo pozoruhodnú rýchlosť jazdy, ale prešlo celkovú vzdialenosť 1 401 kilometrov s 2 x 95 litrami elektrolytu v nádržiach. Takéto referenčné hodnoty nedosiahlo žiadne iné elektrinou poháňané vozidlo.
NanoFlowcell Holdings sa však nesnaží stať sa výrobcom automobilov, namiesto toho chce ponúknuť svoje energetické a EV technológie zainteresovaným výrobcom v licenčnej forme a podporovať tým priemysel ako výskumný a vývojový partner s odbornými znalosťami v oblasti modernej energie prúdových článkov. Používanie technológie nanoFlowCell® nie je obmedzené len na automobilový sektor, keďže škálovateľnosť systému nanoFlowcell® znamená, že technológia môže byť prispôsobená širokému spektru aplikácií – napríklad v lodnej, železničnej a leteckej doprave, alebo ako autonómny regeneračný nosič energie v rámci ekologicky udržateľného systému.
Údaje vozidla QUANTiNO 48VOLT (2017)
- Najvyššia rýchlosť km/h: 200
- Zrýchlenie (0-100 km/h): <5s
- Počet miest: 2 + 2
Motor · Maximálny výkon kW (k): 80 (108)
Krútiaci moment (Nm): 200
Batéria · Typ: nanoFlowcell® (prietoková bunka)
- Napätie (V): 48
- Kapacita (kWh): 85
- Spotreba energie: 10-12 kWh/L): 2 x 95
- Dojazd (km):> 1 000
Emisie škodlivín (g): 0
Rozmery
- Dĺžka (mm): 3 910
- Šírka (mm): 1 930
- Výška (mm): 1 335
- Rázvor (mm ): 3 198
- Pohotovostná hmotnosť (kg): 685
nanoFlowcell (šr)