AMG už buduje celosvetovú sieť samostatných dílerstiev

Divízia AMG sa chce profilovať ako samostatná značka a chystá celosvetovú expanziu dílerstiev, špecializovaných na predaj športových mercedesov.

 

Divízii AMG už zrejme nestačí, že sa dostala priamo do „značky“ Mercedes-AMG, teraz pracuje na ďalšom „odtrhnutiu“ od materského Mercedesu a chce svoje autá predávať v samostatnej dílerskej sieti. Napokon nieto sa čomu čudovať, pretože pokiaľ by sme sčítali všetky AMG modely a pridali k ním aj „civilizovanejšie“ AMG úpravy, modelovú ponuku tejto športovej divízii by mohla závidieť nejedna menšia automobilka.

 

V januári AMG otvorilo prvý oficiálny špecializovaný showrooom v Tokiu a už teraz je isté, že ďalší vznikne čoskoro v Sydney. To všetko je len predkrm pred expanziou, pretože šéf divízie AMG Tobias Moers potvrdil najnovší zámer vybudovať ďalší v Šanghaji, Abu Zabí a na špecializované predajne sa môžu tešiť aj motoristi vo Veľkej Británii a Nemecku.

 

AMG zažíva momentálne najlepšie obdobie vo svojej histórii. Vlani predaje dramaticky vzrástli o 44 % na takmer 100-tisíc automobilov a dvojciferný percentný nárast sa očakáva aj v roku 2017. Športová značka Mercedesu navyše predpokladá ďalší rast aj po roku 2020, keď sa objaví ďalšia generácia súčasných modelov.

-jj-

AMGMercedes AMG
Komentáre (0)
Pridať komentár