Posledný výtvor z britského Wokingu ponesie nakoniec názov McLaren MSO HS, pričom z limitovanej edície sa vyrobí len 25 kusov. Už uvedená skratka motoristickým znalcom napovedá, že za týmto špeciálom stojí divízia McLaren Special Operations.
Pri prvom pohľade na MSO HS vás musí celkom logicky napadnúť, že sa jedná o modifikovaný model 675 LongTail. Realita je však trochu iná a nielen bočný pohľad na voz prezradí základ v modeloch 650S. Každopádne poznávacím prvkom špeciálnej edície je veľké množstvo karbónových dielov karosérie a aerodynamických prvkov.
Karbónová je napríklad strecha, ďalej predný nárazník, prahy či bočné otvory tzv. „side blades“. Obrovské krídlo na zadnej časti vozu priamo vychádza z pretekárskeho špeciálu McLarenu P1 GTR a zároveň v tomto prípade tiež plní funkciu aerodynamickej brzdy. Napokon, v prípade McLarenu MSO HS pri rýchlosti 240 km/h generujú prvky prítlak 220 kilogramov.
Kryt osemvalcového motoru je vyrobený z polykarbonátu a okná v interiéri sú najtenšie a zároveň najľahšie, aké kedy vyrobili. Veľmi ľahké sú tiež nové kované disky, ktoré ukrývajú karbónovo-keramické brzdy. Malú atómovú elektráreň za prednými sedadlami netvorí nič iné, než známy vidlicový osemvalec, ktorému pomáhajú dýchať dve turbodmýchadla.
Maximálny výkon je 506 kW (688 koní) a krútiaci moment sa usadil na hodnote 700 Nm. Čerešničkou na torte je technológia nazvaná McLaren Track Telemetry. Tá voz osadzuje celkovo trojicou kamier – dve nájdete v nárazníkoch, tretia sa nachádza za šoférovým ramenom a slúži, na zaznamenanie vašich počinov na pretekárskych okruhoch.
-jj-