ŠKODA predstavením modelu KODIAQ odštartovala svoju SUV ofenzívu. Význam nového modelu ŠKODA KODIAQ pre ďalší rozvoj značky vysvetľuje automobilka vo veľkom tematickom špeciále na novej online-platforme ŠKODA Storyboard.
„ŠKODA vstupuje novým modelom KODIAQ do nového, na celom svete rýchlo rastúceho trhového segmentu – do triedy veľkých SUV. Ide o dôležitý krok pre značku ŠKODA, ktorý bude nasledovaný ďalšími SUV modelmi. S novou SUV ofenzívou chce automobilka osloviť nové skupiny zákazníkov, zvýšiť svoj podiel na trhu a ďalej posilniť svoju pozíciu na svetovom trhu,“ vysvetľuje Dr. Guido Haak, vedúci Manažmentu produktu spoločnosti ŠKODA AUTO, na novej online-platforme ŠKODA Storyboard.
Prof. Lutz Fügener z vysokej školy v Pforzheime ďalej hovorí o tajomstve dobrého automobilového dizajnu a zvlášť moderného dizajnu SUV. Tieto a ďalšie informácie, týkajúce sa modelov značky ŠKODA v kategórii SUV, vývoja trhu a prognózy pre tento silne rastúci segment nájdete na adrese http://www.skoda-storyboard.com.
Nová platforma značky ŠKODA v sebe spája informácie a správy s emocionálnymi správami a príbehmi, špecifickými pre jednotlivé cieľové skupiny. Ponuka ďalej zahŕňa aj videá, fotogalérie, súbory na stiahnutie a ďalšie odkazy a spája jednotlivé profily značky ŠKODA na sociálnych médiách. Obsah je prezentovaný v modernom a užívateľsky prívetivom dizajne. Stránku je možné zobraziť vo všetkých koncových zariadeniach – od desktopu cez tablet až po smartfón. Celý obsah ŠKODA Storyboard je uvoľnený pre ďalšie využitie v médiách. Platforma sa tak súčasne zameriava na novinárov a osoby, ovplyvňujúce verejnú mienku, rovnako ako na zákazníkov a fanúšikov značky ŠKODA.
Priamy link na článok: https://www.skoda-storyboard.com/cs/inovace/mobilita/suv-v-centru-pozornosti/
Škoda, dk