Od roku 2009 bolo v Číne predali približne 218 000 vozidiel značky Škoda Superb.
Štyri mesiace po začiatku predaja v Európe prichádza teraz nová Škoda Superb na čínsky trh. Úplne novo vyvinutá vlajková loď značky Škoda je predbežným vrcholom jej doposiaľ najväčší modelovej ofenzívy. V nasledujúcich rokoch chce Škoda v Číne ďalej rásť a zvýšiť predaj v Ríši stredu na viac ako pol milióna predaných vozidiel ročne.
Na základe inovatívnej techniky MQB koncernu Volkswagen dosahuje špičkový model značky Škoda nové úrovne bezpečnosti, komfortu, konektivity a šetrnosti k životnému prostrediu a posúva sa k hornej hranici automobilovej strednej triedy.
„Uvedenie tretej generácie modelu Superb na naše najväčšie odbytište je dôležitým míľnikom pre značku a zdôrazňuje naše rastové ambície v Číne,“ zdôraznil člen predstavenstva spoločnosti Škoda Auto, zodpovedný za oblasť predaj a marketing Werner Eichhorn. „Nový Superb ukazuje, že dizajn a emocionalita našich automobilov nadobúdajú nový význam. Týmto ofenzívnym zameraním chceme v Číne získať nových zákazníkov a v nasledujúcich rokoch ešte posilniť našu pozíciu na trhu.” dodal Eichhorn.
Škoda Auto (šr)