Luxusná značka ‘Genesis’ bude konkurovať popredným svetovým prémiovým automobilovým značkám.
Spoločnosť Hyundai Motor oznámila vytvorenie novej globálnej luxusnej značky – Genesis – ktorá bude poskytovať ‘na človeka orientovaný’ luxus prostredníctvom nových modelov, vyznačujúcich sa najvyššími štandardmi v oblasti výkonnosti, dizajnu a inovácií.
Značka Genesis, vytvorená pre novú generáciu náročných zákazníkov, bude samostatnou značkou, predávanou popri populárnej materskej značke Hyundai. Zúročiac svoj úspech na rýchlo rastúcom globálnom automobilovom trhu spoločnosť Hyundai Motor do roku 2020 uvedie 6 nových modelov Genesis a bude konkurovať najrenomovanejším luxusným automobilovým značkám na svete.
Nová definícia luxusu
Značka Genesis sa usiluje vytvoriť novú definíciu luxusu, ktorá poskytne novú platformu pre mobilitu budúcnosti koncentrovanú na človeka. Anticipáciou ľudských potrieb na každom kontaktnom bode budú modely Genesis zhmotňovať štyri kľúčové aspekty: inovácie sústredené na človeka, vycibrený a vyvážený výkon, atletickú eleganciu v dizajne a maximálnu bezstarostnosť pre zákazníka.
„Vytvorili sme túto novú značku Genesis s maximálnym dôrazom na našich zákazníkov, ktorí očakávajú inteligentné popredajné služby šetriace čas a námahu, s praktickými inováciami zvyšujúcimi spokojnosť zákazníka. Značka Genesis splní tieto očakávania a stane sa lídrom na trhu vďaka našej stratégii značky koncentrovanej na človeka,“ zdôraznil Euisun Chung, viceprezident Hyundai Motor Company.
Nová identita
Modely Genesis sa budú vyznačovať vynikajúcou jazdnou dynamikou, elegantným dizajnom a inováciami, prispôsobenými potrebám zákazníkov. Nový modelový rad sa bude líšiť od tradične technologicky preťažených a na značku fixovaných konkurentov koncentráciou na personalizované, bezstarostné služby zákazníkom. Predajné a servisné tímy budú poskytovať rýchle a komplexné služby na základe požiadaviek zákazníkov.
Na odlíšenie a pozdvihnutie značky Genesis od značky Hyundai bola vytvorená osobitná dizajnová identita, emblém, štruktúra označenia a služby zákazníkom.
Modely Genesis budú označené novým emblémom s krídlami, vytvoreným reštylizáciou verzie, používanej na aktuálnej limuzíne Genesis, s ešte luxusnejším vzhľadom. Tento emblém pevne etabluje modely Genesis ako komplexnú rodinu luxusných modelov pod spoločným názvom.
Technologické inovácie
Značka Genesis prevezme aj novú alfanumerickú štruktúru označovania modelov. Budúce modely budú označené kombináciou písmena ‘G’ pre Genesis a dvojmiestneho čísla 90, 80 alebo 70, atď., reprezentujúceho príslušný segment.
Woong Chul Yang, šéf výskumného a vývojového centra Hyundai Motor a viceprezident Hyundai Motor vyhlásil: „Modely Genesis budú poskytovať zákazníkom technologické inovácie, vynikajúce jazdné výkony a luxus. Každý model Genesis bude vytvorený s ohľadom na potreby zákazníkov, takže perfektne splní ich požiadavky bez akéhokoľvek zbytočného zaťažovania alebo excesov.”
Modely Genesis budú vybavené najmodernejšími proaktívnymi bezpečnostnými technológiami, intuitívnymi komfortnými prvkami a vynikajúcou konektivitou, vďaka čomu budú poskytovať vynikajúci jazdný komfort pri zachovaní suverénneho športového charakteru.
Od uvedenia svojich prvých automobilov v roku 1967 spoločnosť Hyundai Motor rýchlo rástla a dnes patrí k najväčším automobilovým výrobcom na svete. Strategické rozhodnutie vytvoriť novú luxusnú značku je uznaním silných stránok spoločnosti a jej globálnych ambícií. Pritiahnutím nových zákazníkov k spoločnosti Hyundai Motor a posilnením jej konkurencieschopnosti nová značka Genesis sprístupní hodnoty Hyundai Motor novému okruhu spotrebiteľov.
Hyundai (šr)