Zostatkovú hodnotu zvyšuje príťažlivý dizajn, viditeľná kvalita, dlhá záruka a každodená využiteľnosť.
Podľa nových štúdií nezávislých organizácií oceňujúcich motorové vozidlá v Európe, má nový Hyundai Tucson najlepšiu predpokladanú zostatkovú hodnotu vo svojej triede. Analýzy, uskutočnené na piatich hlavných európskych trhoch, predpokladajú, že nové kompaktné SUV bude mať po 3 rokoch o 8 % vyššiu zostatkovú hodnotu ako jeho predchodca. Štúdie ukazujú, že nový Tucson na piatich trhoch prekonáva priemer zostatkovej hodnoty po troch rokoch v segmente C o 2,4 %.
Prieskumy uskutočnila v Nemecku, Taliansku a Španielsku spoločnosť EurotaxGlass’s, vo Francúzsku agentúra L’Argus a vo Veľkej Británii spoločnosť CAP Automotive. Všetky prieskumy predpovedajú vysokú zostatkovú hodnotu nového modelu Tucson, ktorý považujú za jeden z najlepšie predávaných modelov Hyundai v Európe. Hodnotenia reflektujú vynikajúcu citeľnú kvalitu, príťažlivý dizajn ako aj vysokú úroveň komfortu a každodennú využiteľnosť.
Analytici identifikovali hlavné oblasti, v ktorých nový Hyundai Tucson vyniká. Patrí k nim záruka Hyundai 5 rokov bez obmedzenia počtu najazdených kilometrov; najväčší vnútorný priestor v triede v kombinácii s vysokou úrovňou komfortu; vysoká, zmyslovo vnímateľná úroveň celkovej kvality; ako aj inteligentné komfortné prvky zlepšujúce každodennú využiteľnosť – ako napríklad zadné sedadlá s nastaviteľným sklonom operadla a elektricky ovládané dvere batožinového priestoru Smart Power Tailgate.
Nový Hyundai Tucson je vysoko hodnotený aj za svoj dizajn karosérie, ktorý zvyšuje jeho emocionálnu príťažlivosť a atraktivitu oproti konkurenčným modelom. Podľa expertov estetické atribúty majú šancu pritiahnuť širšiu skupinu potenciálnych zákazníkov v budúcnosti.
Hyundai (šr)