Hyundai Motor je podľa rebríčka najhodnotnejšou kórejskou automobilovou značkou a siedmym automobilovým výrobcom na svete z hľadiska hodnoty značky.
S nárastom hodnoty o 8,5 % oproti predchádzajúcemu roku na 11,3 miliardy USD je kórejská spoločnosť siedmou najväčšou značkou v rámci automobilového priemyslu. Za uplynulých 10 rokov hodnota Hyundai Motor vzrástla o vyše 7 miliárd USD a v rebríčku najväčších značiek sveta postúpila o 36 miest.
Po intenzívnej perióde zmien spoločnosť Hyundai Motor sa výrazne zvýšila dôvera spoločnosti zo strany zákazníkov. Vytvorením nového profilu v rozličných oblastiach kultúry, športu, sociálnej zodpovednosti firiem, ako aj svojimi novými vysoko kvalitnými produktmi spoločnosť Hyundai Motor etablovala novú kvalitu vzťahu so zákazníkmi na celom svete.
Hodnotiac tento pokrok, Mike Rocha, Global Brand Valuation Director, Interbrand povedal: „Napriek hyper konkurenčnému prostrediu Hyundai dokázal zintenzívniť svoju globálnu prezenciu pozoruhodným zlepšením svojich produktov a imidžu značky. Kontinuálne úsilie Hyundai Motor o vytvorenie mimoriadneho zážitku pre zákazníkov pri každej príležitosti nám pomáha prezentovať sa na mnohých trhoch sveta ako osobitá značka globálneho automobilového výrobcu.“
Won Hong Cho, riaditeľ marketingu Hyundai Motor, zdôraznil: „V roku 2015 sa naša orientácia značky Modern Premium stala lepšie viditeľnou a onedlho budú nasledovať ešte vzrušujúcejšie iniciatívy. V budúcnosti chceme hrať ústrednú rolu pri redefinovaní mobility a jej vytváraní so srdcom a humanitou. Na dosiahnutie tohto cieľa sa chceme stať skutočne starostlivou značkou, ktorú majú ľudia radi nielen pre automobily, ktoré vyrába, ale aj pre jej hodnoty.“
S cieľom dosiahnuť maximálnu spokojnosť zákazníkov komplexným, starostlivým prístupom, spoločnosť Hyundai Motor nedávno digitalizovala svoj predajný proces a skúma nové cesty interakcie so zákazníkmi, aby sa stala oceňovaným partnerom v ich živote. Jej automobily s výrazným dizajnom a vysokou kvalitou reflektujú orientáciu značky Modern Premium, kým nová korporátna identita predajcov (Global Dealer Space Identity) zaručuje, že zážitok zákazníkov má v každej fáze kontaktu maximálnu intenzitu.
Umiestnenie Hyundai Motor v uplynulom desaťročí (Interbrand):
Rok | Celkové poradie | Hodnota značky
(mld. USD) |
2015 | 39 | 11,3 |
2014 | 40 | 10,4 |
2013 | 43 | 9,0 |
2012 | 53 | 7,5 |
2011 | 61 | 6,0 |
2010 | 65 | 5,0 |
2009 | 69 | 4,6 |
2008 | 72 | 4,8 |
2007 | 72 | 4,5 |
2006 | 75 | 4,1 |
Top 10 v automobilovom priemysle 2015
Poradie | Značka | Hodnota značky
(mld. USD) |
1 | Toyota | 49,0 |
2 | BMW | 37,2 |
3 | Mercedes-Benz | 36,7 |
4 | Honda | 22,9 |
5 | VW | 12,5 |
6 | Ford | 11,5 |
7 | Hyundai | 11,3 |
8 | Audi | 10,3 |
9 | Nissan | 9,0 |
10 | Porsche | 8,0 |
Rebríček Interbrand sa vypočítava na základe finančnej súvahy spoločnosti v kombinácii s marketingovými aktivitami so zohľadnením potenciálu značky generovať zisk.
Hyundai Motor (šr)