Škoda v júli 2015 predala na Slovensku takmer 10 000 osobných automobilov.
Značka Škoda umiestnila za prvých 7 mesiacov tohto roka na slovenský trh už 9 685 automobilov v kategórii M1. To predstavuje za prvých sedem mesiacov trhový podiel 21,88 % a medziročný rast 9,14 %, čo je o 5,37% rýchlejší rast ako celkový trh. Júlový trhový podiel sa vyšplhal na vyše 21 %..
„Kontinuálny rast značky Škoda pokračuje na slovenskom trhu aj v druhom polroku, čo je vizitka skvelej práce našej predajnej siete. Zákazníci stále viac oceňujú nielen vysoký pomer kvality a úžitkovej hodnoty našich automobilov, ale aj atraktívnu ponuku služieb,“ povedal Ing. Karel Sklenář, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.
Do júlových predajných štatistík na Slovensku si Škoda pripísala 1 495 automobilov v kategórii M1, čo predstavuje trhový podiel 21,12 %. V porovnaní s rovnakým mesiacom vlaňajška zaznamenala Škoda nárast registrácií o 3,25 % (júl 2014: 1 448 automobilov).
Pozíciu najobľúbenejšieho modelu značky aj celého slovenského automobilového trhu obhájila v júli nová Fabia s počtom 485 predaných automobilov (hatchback 260 kusov + kombi 225 kusov). Druhé miesto obsadila Octavia s počtom 384 kusov (liftback 185 kusov + kombi 199 kusov). Tretím najžiadanejším modelom bola Škoda Rapid s počtom 354 predaných kusov (liftback 183 kusov + Spaceback 171 kusov).
V tomto roku si Fabia udržiava viac ako 30- percentný podiel v segmente malých automobilov, v júli to bolo dokonca až 35 %. V nižšej strednej triede, najsilnejšom segmente na Slovensku, obsadili modely Octavia a Rapid za prvých sedem mesiacov 33 % trhu, čo sú vynikajúce výsledky. Postupne nabieha na trh aj nová Škoda Superb, ktorá na jeseň príde aj vo verzii Combi.
Škoda Auto (šr)