Nissan mierne upravil svoj najšportovejší model GT-R. Nissan GT-R tak bude komfortnejší a športovejš.
Automobilka Nissan je na svoj športový model GT-R právom hrdá. Každoročne ho upravuje a modifikuje.
Na pohľad sa v novom modelovom roku pre model GT-R nič nezmenilo. Hlavné zmeny sú ukryté pod kapotou a karosériou. Konštruktéri zmenili zavesenie kolies spolu s tlmičmi, ktoré tak uľahčujú vodičovi ovládanie vozidla. Tieto zmeny sú najviac citeľné na cestách s horším povrchom. Spolu s novými tlmičmi sa tiež zlepšil komfort automobilu. Pre lepšiu stabilitu na hrboľatej vozovke vylepšili aj materiál a vnútornú štruktúru pneumatík .
Úpravy sa tiež dotkli brzdového ústrojenstva. Konštruktéri znížili hluk od bŕzd a upravili medzeru medzi brzdovou doštičkou a piestikmi pre lepší pocit z prvého stlačenia brzdového pedálu. Zmeny v riadení prenášajú menej vibrácií od motora pri voľnobehu.
Konštruktéri preladili systém riadenia motora a prevodovky. Zmeny v prevodovke spolu s hnacím hriadeľom znižujú vibrácie a hluk pri stlačení a uvoľnení akcelerátora. Pre ďalšie zníženie hlučnosti upravili ložiská v zotrvačníku.
Nový koberec v batožinovom priestore zabezpečuje nižšiu hladinu hluku. Pre verziu GT-R Premium Edition sú k dispozícii nové disky kolies RAYS s dizajnom v podobe 10 dvojitých lúčov s modro-čiernym lakovaním.
Vedenie Nissan Nismo Motorsports vyvinulo lepšie komponenty pre verziu Nismo v podobe edície Track Edition. Úpravy zahŕňajú: zvýšenú tuhosť karosérie, optimalizované predné blatníky, upravené stabilizátory vpredu a vzadu, hliníkové disky RAY a vysokovýkonné pneumatiky Dunlop SP Sport Maxx GT 600 DSST.
MM, Nissan