Opel nafotil spolu s módnym návrhárom a fotografom Karlom Lagerfeldom kalendár Opel Corsa pre rok 2015. Hlavnou osobnosťou kalendára nie je topmodelka, mačka Choupette.
S nápadom nafotiť sériu fotiek automobilu s mačkou prišiel Lagerfeld. Po každoročnom fotení vozidiel s topmodelkami začali vyzerať fotografie podobne a bez dávky originality. Kalendár s fotkami automobilu s mačkou bude však jedinečný.
V posledných 32 rokoch od začiatku predaja Corsy sa v jej blízkosti vystriedalo veľké množstvo modeliek. Existoval tak jediný spôsob, ako uspieť. Kalendár potreboval mať zvláštnu atmosféru, ktorú s novou „modelkou“ má.
Novú Corsu nafotil Lagerfeld z rôznych uhlov a štvornohá modelka so žiarivo modrými očami dopĺňala každý detail novinky. Fotograf fotil mačku s labkami na volante, pri skoku z vozidla alebo pri prestávke v detskej sedačke.
Mačka Choupette počas celého fotografovania odviedla dobrú prácu. Projekt fotografovania so zvieraťom je veľmi náročný, keďže nedokáže poslúchnuť fotografa vo všetkých príkazoch. Po skončení Choupette zaspala na 12 hodín…
Marketingová riaditeľka Opla, Tina Müller, opísala nový kalendár ako zdôraznenie tvrdenia značky Opel: inovatívne vozidlá, priekopnícky dizajn a sympatický prístup. Fotograf Lagerfeld bol synonymom pre estetiku a životný štýl.
Mačka Choupette však nie je nováčikom vo svete modelingu. Dávnejšie pózovala pre titulnú stránku nemeckého časopisu Vogue s modelkou Linda Evangelista. Choupette je už druhou mačkou, ktorá sa objavila v reklamách na Corsu.
V prvej reklame na Corsu prvej generácie vystupovala kreslená mačka Tom, ktorá naháňala myš Jerryho. Kalendár s novou Corsou bude predstavia na vernisáži začiatkom budúceho roka.
MM, Opel