Opel Mokka doteraz vyrábali v dvoch továrňach. Jedna je v Číne, druhá v Južnej Kórei. Pre zabezpečenie rýchlych dodávok a nižších nákladov na dopravu automobilov k európskym zákazníkom začal Opel s produkciou Mokky v Európe.
Prvá európska továreň, kde budú vyrábať Opel Mokka, je v španielskom meste Zaragoza. Na oficiálnom začiatku produkcie tohto automobilu sa zúčastnil aj španielsky kráľ Felipe VI.
Nová továreň zabezpečí lepšie a rýchlejšie dodávky automobilov pre európskych zákazníkov. Dopyt po modeli Mokka je veľký. Od začiatku výroby v roku 2012 získal Opel vyše 275 000 objednávok.
Mokka je tak tretím najvýznamnejším modelom značky Opel za ostatné dva roky. Opel plánuje tento rok v španielskej továrni v Zaragoze investovať 210 miliónov eur. Vlani to bolo 168 miliónov eur.
Opel predpokladá, že na plnú produkciu modelu Mokka v Zaragoze je ešte potrebných 80 miliónov eur v počiatočnej fáze. Od otvorenia továrne v roku 1982 tu Opel preinvestoval už viac ako 4,3 miliardy eur.
Na výrobe malého SUV v Španielsku bude pracovať 5 700 zamestnancov. Model Mokka nie je jediným, ktorý sa v továrni vyrába. Ďalšími sú Opel Corsa a Meriva. Továreň v tomto roku už jeden významný začiatok výroby zaznamenala, bolo ním spustenie výroby piatej generácie Corsy.
Časť strojov na výrobu automobilu bola presunutá z továrne v Kórei. Opel plánuje, že v tomto roku zíde z pásov približne 20 000 vozidiel Mokka. V budúcom roku chce toto číslo minimálne zdvojnásobiť.
MM, Opel