Opel partnerom filmového festivalu v Mníchove

Opel prvýkrát v histórii získal partnerstvo nemeckého filmového festivalu, ktorý sa uskutoční od 27. júna do 5. júla v Mníchove. Opel pokračuje s myšlienkou “Umparken im Kopf”  pútavou kampaňou.

Opel prezentuje zmenu imidžu a prináša pôsobivú reklamu i mediálne aktivity. Snaží sa tak presvedčiť širokú verejnosť, aby prehodnotila pohľad na portfólio automobilov z Rüsselheimu.

Automobilka začala s marketingovými aktivitami uvedením nového štýlového modelu Adam. V Mníchove preto bude jazdiť Opel Adam v maskovacom zafarbení. Tento netypický druh exteriéru navrhol hudobník a fotograf Bryan Adams.

Vo festivalovom centre sa všetko bude odohrávať v spoločnosti modelu Adam. Na servis pre miestnych a zahraničných hosti Opel poskytol modely Insignia, svoje vlajkové lode s najpokrokovejšími technológiami.

Malé flotily vozidiel budú zložené z klasických vozidiel Opel. Historické modely zastúpi Opel Super 6 Cabriolet. Opel predstavil aj slogany na plagáty: „Dobré filmy prekvapia v obchodoch. Dobré automobilové značky tiež.“

Marketingová riaditeľka Opel, Tina Müllerová, povedala: „ Nie je to len o kampani, že všetci hovoria o značke Opel. Nové partnerstvo s filmovým festivalom v Mníchove je ďalším krokom úspešného napredovania v spolupráci s médiami.“

MM, Opel

Opel
Komentáre (0)
Pridať komentár