Súčasná verzia Jumpera je v predajniach už od roku 2006. Predajné úspechy a dizajn spolu súvisia, preto sa Citroen rozhodol súčasný Jumper modernizovať. Okrem exteriéru sa zmeny dotkli aj interiéru a techniky pod kapotou.
Od začiatku predaja sa pre Jumper rozhodlo vyše 800 000 zákazníkov. Preto je pre Citroen modernizácia veľmi dôležitá. Obdobne zmenia aj sesterské vozidlá Peugeot Boxer a Fiat Ducato.
Najvýraznejšie zmeny sú badateľné v prednej časti automobilu. Do výbavy pribudli denné LED svetlá. Tvar predných svetlometov sa pretiahol do šírky. Čelná maska chladiča dostala prieduchy v tvare včelích plástov. Znak spoločnosti zmenšili a presunuli vyššie.
V zadnej časti je zmien pomenej. Najvýraznejšou sú zadné svetlá. Z bočného profilu sú rozdiely medzi starou a novou verziou prakticky nepozorovateľné. Súčiniteľ odporu vzduchu by mal zostať na rovnakej hodnote 0,31.
Hlavnou výhodou Jumpera je jeho ložná plocha. Vďaka šírke medzi podbehmi kolies 1,43 metra a užitočnej šírke 1,87 metra sa bude stále tešiť veľkej obľube medzi zákazníkmi.
Dôležitým miestom je aj pracovisko vodiča. S nastaviteľnou bedrovou a lakťovou opierkou sa komfort vodiča približuje k osobným automobilom. Novinkou je 5-palcový dotykový displej navigácie. K dispozícii sú aj také prvky výbavy, ako HDC (Hill Descent Control), tempomat s obmedzovačom rýchlosti, systém kontroly pred vybočením z jazdného pruhu, či monitorovanie tlaku v pneumatikách.
Nový Citroen Jumper najazdil viac ako 4 milióny kilometrov s cieľom zaistiť ešte vyššiu spoľahlivosť. Vynovené motory majú o 15 % nižšiu spotrebu v porovnaní s predchodcami. Verzia e-HDI 130 má v sériovej výbave systém Stop-Start.
MM, Citroen