Spoločnosť Kia Motors Corporation zvýšila svoju hodnotu značky oproti minulému roku o 15 % a dosiahla tak 83. priečku v exkluzívnom zozname “100 najlepších svetových značiek“, ktorú zverejnila spoločnosť Interbrand, najväčšia svetová agentúra pre značkové poradenstvo.
Kia prvýkrát vstúpila do aktuálneho zoznamu “Top 100 Best Global Brands” vlani, kedy sa umiestnila na 87. mieste. Odvtedy sa posunula o ďalšie štyri priečky a dosiahla predpokladanú hodnotu 4,7 mld USD. To predstavuje nárast o 15 % (alebo 619 miliónov USD) oproti minuloročným odhadom hodnoty značky a ďaleko prekračuje priemernú celkovú hodnotu rastu značiek v rebríčku „TOP 100 Best Global Brands“, ktorá dosahuje 8,4%.
Na americkom trhu u spotrebiteľov zabodovala predovšetkým mimoriadne pozitívne vnímaná imidžová kampaň na model Kia Soul s rapujúcimi škrečkami, ako aj séria ďalších vydarených reklamných spotov v projekte Super Bowl.
Najnovšie uznanie od spoločnosti Interbrand je v poradí už druhým ocenením pre značku Kia, pretože v júli 2013 sa umiestnila na 37. priečke z 50 nominovaných značiek v rebríčku „Best Global Green Brands 2013“.