Valentino Rossi, mnohonásobný majster sveta MotoGP, je novým ambasádorom značky Opel a modelu ADAM. Podľa Oplu ich spája “osobitosť, kreativita, energia a precíznosť.” Kampaň bude prebiehať v tradičných a digitálnych médiách, siahajúcich od televíznej reklamy cez tlač, promočné akcie až po sociálne siete.
„Valentino Rossi je perfektný ambasádor pre ADAM: uvoľnený, veselý, mierne nezdvorilý a vždy v pohybe – presne ako náš Opel ADAM. A súčasne je extrémne dôsledný, starostlivý a maximálne presný, rovnako ako nemecké konštruktérske umenie, ktoré je základnou hodnotou našich automobilov,“ povedal Roberto Matteucci, výkonný riaditeľ Opel Italia. „Valentino Rossi ako ambasádor pre ADAM je jasným signálom nášho úsilia dodať našim automobilom novú osobnosť pri zachovaní fokusu na precíznosť nemeckej konštrukcie,“ dodal Matteucci.
Valentino Rossi: „Opel ADAM ma okamžite oslovil, a to nielen svojim dizajnom, príslušenstvom a technológiou. Myslím si, že jeho individualizačný potenciál s tisíckami variácií je fantastický. Nepoznám ich presné počty, ale určite ich je viac než dosť, aby si každý mohol vytvoriť svoj perfektný ADAM.“
Opel ADAM poskytuje vyše 61 000 variácií exteriéru a takmer 82 000 kombinácií interiéru, čo je viac ako ktorýkoľvek iný automobil v tejto triede. Módny trojdverový lifestylový automobil je určený najmä pre mestské prostredie. Vďaka svojmu agilnému podvozku a dobrej ovládateľnosti rovnako vyniká aj mimo mesta.
V kabíne ADAM poskytuje miesto pre štyri osoby. Nový systémi nfotainmentu IntelliLink, umožňujúci integráciu vodičovho smartfónu (využívajúceho operačný systém Android alebo Apple iOS) do vozidla, robí z modelu ADAM najlepšie vybavený malý automobil v tejto oblasti. Onedlho bude k dispozícii aj s inovatívnym softvérom hlasového ovládania Apple SIRI Eyes Free.Ďalším prvkom ideálnym pre mestskú premávku je automatický parkovací systém (Park Assist) najnovšej generácie, asistenčný systém na monitorovanie mŕtveho uhla vonkajších spätných zrkadiel Side Blind Spot Alert, elektrický posilňovač riadenia s osobitným režimom CITY a nosič na bicykle FlexFix plne integrovaný v zadnom nárazníku, ktorý je exkluzívnym prvkom vybavenia modelov Opel.
ADAM prináša filozofiu dizajnu značky Opel, charakterizovanú ako „sochárske umenie v spojení s nemeckou presnosťou“ do segmentu A. Svojím svalnatým, originálnym vzhľadom, ako aj svojimi výraznými, energickými proporciami kontruje aktuálnemu trendu retro-dizajnu. Experti predpokladajú, že lifestylový sub-segment, do ktorého ADAM patrí, bude v najbližších rokoch stále rásť. Od roku 2000 predaj módnych automobilov segmentu A (s dĺžkou okolo 3,70 m) vzrástol približne o 30 percent a v segmente B (s dĺžkou okolo 4,00 m) predaj automobilov s luxusným charakterom vzrástol až o 110 percent. Opel sa usiluje presadiť na tomto rastúcom trhu modelom ADAM.