Daimler podpísal zmluvu s Fordom a Renault-Nissan Alliance na spoločný vývoj vodíkového pohonu. Technológia je finančne náročná a trojica spoločností tak spája vlastné početné skúsenosti v oblasti vývoja takéhoto pohonu. Mercedes-Benz odložil vývoj triedy B F-Cell s vlastným vodíkovým pohonom, pretože nedokázal vyrobiť auto za rozumnú cenu.
Ich dohoda znamená rozdelenie nákladov na spoločný vývoj, aby dokázali konkurovať nedávnemu spojeniu BMW a Toyoty v tejto oblasti. Automobilky tak dúfajú, že spojením veľkých mien presvedčia dodávateľov, vlády a celý priemysel, že investície do vodíka môžu priniesť praktický úžitok motoristickej verejnosti. Netreba zabudnúť aj na nulové emisie, ktoré vodík so sebou prináša. Vývoj bude spoločný a na rôznych lokáciách po celom svete. Prvé výsledky by mali uzrieť svetlo sveta už v roku 2017. Mnohí ale nie sú presvedčení, či vodík dokáže vo svete preraziť, navyše požiadavky na vybudovanie infraštruktúry sú oveľa väčšie, než pri elektromobiloch. Či sa automobilkám skutočne podarí presvedčiť všetky potrebné sféry priemyslu a politiky, je teda otázne. Je to ale určite významný krok vpred.