Ich verzie RS patria medzi legendy športových automobilov. Kombi Audi RS 6 Avant s 412 kW (560 k) pod kapotou ale dostane ešte silnejšieho brata s koncovým označením Plus. Tam sa má skrývať rovnaký 4,0 l motor V8 biturbo, ale údajne až so 447 kW (600 k). Tá „menšia“ verzia bez „Plus“ dosiahne svoj maximálny výkon pri 5700-6700 min-1 a 700 Nm krút. momentu pri 1750-5500 min-1. 0-100 km/h dá pod 4 sekundy a maximálka sa zastaví niekde okolo 305 km/h.
Verzia RS 6 Avant Plus určite zhodí pár kíl a pribudne aj nejaký ten newtonmeter. Podvozok by mal dostať mierne odlišné vyladenie a Plus bude reálne o dosť väčšie monštrum, než sa môže zdať. Navyše ide o klasickú „sériovku“ a nie o limitovanú edíciu. Čo Ingolstadt pridal na jednom modeli, uberie asi inému: záujemcovia o verzie RS zaujíma predovšetkým výkon a ten v RS 5 Plus a RS 5 Cabrio Plus je „len“ 331 kW (444 k). Výkon v tomto aute je skutočne na technickom maxime a aj keď mu môžu zhodiť pár kíl a pohrať sa s podvozkom, existencia tohto vozidla je aj podľa Audi v ohrození.