Na autosalóne v Paríži Mitsubishi predstavil Outlander vo verzii Plug-In Hybrid, ktorý bude dostupný na domácom (japonskom) trhu od budúceho roka a následne aj v Európe, Severnej Amerike a vo zvyšku sveta. Outlander PHEV využíva plug-in hybridnú technológiu vyvinutú spoločnosťou Mitsubishi Motor Company a odvodenú od čistých elektromobilov automobilky, ako je napríklad i-MiEV. Vozidlo využíva pohon všetkých štyroch kolies Twin Motor AWD, ktorý je integrovaný do systému kontroly dynamiky vozidla S-AWC (Super-All Wheel Control). Predné kolesá poháňa dvojlitrový zážihový štvorvalec z rodiny MIVEC so zatiaľ nešpecifikovaným výkonom v kombinácii s elektromotorom 60 kW (82 k)/137 Nm. Kolesá zadnej nápravy poháňa elektromotor s výkonovými parametrami 60 kW (82 k)/195 Nm. Oba motory sú synchrónne s permanentnými magnetmi. Hybridný systém dopĺňa generátor s výkonom 70 kW (95 k). Hybridný systém podľa aktuálnych podmienok automaticky volí jeden z troch základných režimov: jazda na čistú elektrickú energiu, pričom je vozidlo poháňané predným a zadným elektromotorm. S vysokonapäťovým (300 V) lítiovo-iónovým akumulátorom s kapacitou 12 kWh dokáže Outlander PHEV prejsť na čisto elektrický pohon zhruba 55 km (merané podľa japonskej metódy JC08). Dobitie akumulátora pri štandardnej domácej trvá sieti 200V/15 A zhruba 4,5 hodiny. Druhý režim je sériový hybridný, keď zážihový motor funguje ako pohon generátora na výrobu elektrickej energie pre predný a zadný elektromotor. Samotné auto je poháňané elektromotormi. Tretí režim je paralelný hybridný, keď väčšiu časť hybnej sily poskytuje zážihový motor a elektromotory mu iba asistujú podľa potreby. Navyše, vodič môže zvoliť režim ECO a NORMAL. Dojazd vozidla je viac ako 880 km, z toho 55 km na čisto elektrický pohon (podľa režimu JC08). Výrobca udáva priemernú spotrebu 1,64 l/100 km (v režime JC08 a pri započítaní prvých 55 km na čisto elektrický pohon).